07 May 2006

Bakläxa

Ja ja ja, jag ska skärpa mig på att uppdatera. Och lägga upp bilder. Men jag varnade ju för att det var tveksamt huruvida jag kommer att skriva regelbundet... fast man vill ju uppnå hög läsarsiffra så det är väl bäst att börja leverera. Nästa post blir det bilder i!

Sammanfattningsvis kan jag säga att Indienresan var kanonskoj! Det var trevligt att träffa samarbetspartnern. De välkomnade oss med Hawaii-blommor (eller Indienblommor men de påminde om hulahula-blommor, ni får avgöra när jag publicerat bilderna) runt våra halsar och varsin blombukett. Samt alkoholfri välkomstdryck. Det verkade stämma att man får passa på att dricka på planet eller vid mellanlandning om man ska ha nån alkohol, för indierna dricker inte. Sunt kanske. Tur att det fanns hotellbarer. :P

Nu kallar plikten. Ska laga till den där köttfärsen så att den inte förgås. Pressat schema även här hemma...

1 Comments:

At 4:06 pm, Blogger Mr Harry Boy said...

Tjena Eddie, vilken resa du måste ha gjort. Klarade du dig från magsjukan? Lägg upp bilder som min vise broder efterlyser!

Synes, jag tycker vi tar en kall bärsa i Stockholm när jag kommer tillbaka.

Sayonara!
Harald-san

 

Post a Comment

<< Home